فرشته ی زیبا


فرشته ی زیبا


عکسهای سارا مالدونادو در سریال ارورا در نقش ورنیکا

 

1.PNG

2.PNG

3.PNG

5.PNG

6.PNG

7.PNG

8.PNG

9.PNG

10.PNG

4.PNG

نمیدونم چی بگم!!!خدایا فقط میتونم بگم تو حفه ای ترین نقاشی!!!!که صورت یک نفر رو اینقد طبیعی خوشگل کشیدی!!!که نظیر رنگ چشماش تو لنزها و نظیر مدل چشماش تو دنیا نیست!!!بقیه اجزا صورتم اینقد طبیعیش قشنگه که عمل نکرده و نیازی هم به عمل نداره!!!آخه چقد خوشگلی تو لامستب!!!


نظرات شما عزیزان:

الاله
ساعت11:55---13 دی 1390
مرسی عالی بود پاسخ:خواهش میکنم بازم میام وبت عسیسم!

pegi chicharo
ساعت17:19---8 آذر 1390
مرسيييييي عزيزم

ارورا خيلي خوشگل و جذابهپاسخ:خواهش میکنم عزیییییییییزم!!


یسنا
ساعت12:32---27 آبان 1390
aida.aram90@yahoo.com عزیزم این آدرس ایمیل جدیدمه به من ایمیل بفرس راستی گلم اگه کلا درباره ی سریال های فارسی وان البته اون قشنگاش کلیپ یا عکس یا آهنگ داری برام ایمیل کن عزیزممممممممممممممم خیلی دوست دارم سارا جون حتما به وبم سر بزن گلم

زهرا
ساعت16:55---25 آبان 1390
سلام عسیس بخاطر تو کلی عکس از ارورا گزاشتم حتما بیا نظرم بده!
پاسخ:باشه عزیزم حتما!


لاله
ساعت20:36---23 آبان 1390
واییییی سارا خیییلییییییی خوشگله!!تازه خیلیم بهتر از الیزابته با اون قیافه ی داغونش!!پاسخ:خب به نظر من سارا از همه بهتره!

رومینا
ساعت23:13---22 آبان 1390
اسمش محلقا جابری هست بعنوان زیباترین دختر ایران معرفی شده خیلی نازه

راستش اولش که یکی از عکساشو دیدم زیاد جالب نبود ولی خوب که به اجزای صورتش دقت کردم خوشم اومد از قیافه ش
پاسخ:عزیزم عکساشو دیدم!ولی مطمئنی عمل نکرده هیچ جاشو؟؟؟


ژاله
ساعت8:57---22 آبان 1390
سلام گلم خیلی قشنگه، خیلی هم بانمکه به دل میشینه


پاسخ:آره گلم خیییلیییییی نازه!


سجاد(مدیر وب اخبار ستاره های لاتین)
ساعت22:43---21 آبان 1390
لینکیدمتپاسخ:میسییییییی!!

ماریانا
ساعت21:49---21 آبان 1390
آپمممممممممپاسخ:اومدم گلم!

رومینا
ساعت19:35---21 آبان 1390
ره خب منم اونو دیدم ولی همون یکیه شاید عکسش بد افتاده چون اون یکی اینجوری نبوده همون دو تایی که گذاشتی منم از ملکه جنوب خوشم نمیاد ولی سریال مشهوریه تازه جایی هم اینو ننوشته بقیه ی عکساشم من دیدم خیلی فرقی نداره همون مدله راستی عزیزم عکسای این دختر ایرانیه که تو روسیه مدله رو دیدی؟وای خدا بکشدش چقدر خوشگلهههههههههههههههه من که واقعا قلبم تاپ تاپ زد حتی انجلینا جولی و ایشواریا رای هم انقدر خوشگل نیستن وای چشماش......لباش.......بینی ش.....

بعنوان زیباترین دختر معرفی شده چقدر جذابه وای بخدا انگار نقاشی شده وایییییییییییییییییی من که مردم خوش بحالش فک کنم خدا این دختر که چه عرض کنم فرشته رو اشتباهی انداخته رو زمینننننننننننننن حتما عکساشو ببین
پاسخ:عزیزم کی رو میگی؟؟؟؟اسم اون دختر ایرانیه رو بده برم ببیینم!


aida
ساعت18:16---21 آبان 1390
مثله هميشه عاليههههههههههههه عزيزم
پاسخ:مرسیییییییی عزیزمممممم!


sara
ساعت18:15---21 آبان 1390
عالی بود این زن خیلی جیگره راستی چند تا خواهش ازت دارم شما خیلی از لورنزو کلیپ میزاری میشه چند تا کلیپ از مارتین و ارورا هم بذاری?
پاسخ:باشه حتما کلیپ بعدیم از مارتین و اروراس!


sara
ساعت18:12---21 آبان 1390
عالی بود این زن خیلی جیگره راستی چند تا خواهش ازت دارم شما خیلی از لورنزو کلیپ میزاری میشه چند تا کلیپ از مارتین و ارورا هم بذاری?
پاسخ:باشه حتما کلیپ بعدیم از مارتین و اروراس!


نازی
ساعت13:36---21 آبان 1390
سلام سارا جوووونم!!میشه بازم از لورنزو و ارورا کلیپ بزاری؟پاسخ:باشه عزیزم حتما!!پست بعدیم همینه!

mohammad
ساعت10:23---21 آبان 1390
ممنون باببببببببت عکسا

ولی من نمی دونستم که سارا مالدونا تو ملکه ی جنوب هممممممم بازی مییکنه

آخه من سریال ملکه ی جنوبو دوست ندارررررررمپاسخ:آره منم نگاه نمیکردم ولی از وقتی این خانوم خوشگله اومد مجبورم نگاه کنم!


رومینا
ساعت17:40---20 آبان 1390
بابت وب پرنسس یخ باید بگم مانلی راست گفته من از سارا و سحر پرسیدم اونا گفتن شایعه ست ویرایش کن پست وبلاگ رو عسیسم گفتم چطور عمل هیچ عوضش نکرده
پاسخ:خب پس اون عکسی که من دارم خیلی دماغش رو به پایینه!!پس اون چیه؟


یسنا
ساعت16:26---20 آبان 1390
عزیزم وقتی دیدمش قلبم قلپ قلپ میزدپاسخ:آره منم قلب وایساد!

پرنسس یخ
ساعت16:00---20 آبان 1390
سلام عزیزم مرسی بایت عکس ها...واقعا راست میگی ارورا محشره
پاسخ:آره عزیزم محشره!!


رومینا
ساعت15:01---20 آبان 1390
گفتی عملللللللل راستی من از سارا و سحر مدیرای وب اخبار دنیای زیبای لاتین پرسیدم بهم گفتن عمل بینی الیزابت شایع ست
پاسخ:نمیدونم ولی چون من عکساشو دیدم فک کمیکنم!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: SaRa | تاريخ: یک شنبه 20 / 8برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |